Polopoly kommer stängas 15 december 2023. Innan dess behöver kvarvarande sidor flyttas eller kommer tas bort. Medarbetare kan läsa mer på FAQ Polopoly Avveckling
Disputationer 2012
2012-12-14
Enhancing Physics Learning through Instruction, Technical Vocabulary and ICT
Joseph Rusanganwa, IBL
2012-12-07
Adopting a cognitive semantic approach to understand thermodynamics within science education
Fredrik Jeppsson, ISV
2012-11-23
Analogical reasoning in science education - connections to semantics and scientific modelling in thermodynamics
Jesper Haglund, ISV
2012-10-26
Space and place: Perspectives on Outdoor Teaching and Learning
Emilia Fägerstam, IBL
2012-10-19
Recognition of Prior Learning in Health Care: From a Caring Ideology and Power, to Communicative Action and Recognition
Fredrik Sandberg, IBL
2012-09-28
The Making of a Reading Society: Developing a Culture of Reading in Rwanda
Pierre Canisius Ruterana, IBL
2012-09-19
Developing Academic Literacies in Times of Change. Scaffolding Literacies Acquisition with the Curriculum and ICT in Rwandan Tertiary Education
Charles Karoro Muhirwe, IBL
2012-09-14
En problematisering av ungdomars intresse för naturvetenskap och teknik i skola och samhälle - Innehåll, medierna och utbildningens funktion
Anders Jidesjö, ISV Naturvetenskapernas didaktik
2012-03-16
Om organsystemets organisation och funktion - analys av elevsvar från Sverige och Sydafrika
Pernilla Granklint Enochson, ISV Naturvetenskapernas didaktik
2012-01-20
Viktigt, men inget för mig. Ungdomars identitetsbygge och attityd till naturvetenskap
Magnus Oskarsson, ISV
Sidansvarig:
caroline.kelly@liu.se
Senast uppdaterad: 2013-03-06